Compressiekousen klantenservice

Wij helpen u graag persoonlijk met het beantwoorden van uw vragen. U kunt uw vragen of opmerkingen stellen via het contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk reageren. Voor vragen over een lopende bestelling graag dit online formulier invullen zodat we alle gegevens gelijk voorhand hebben en u sneller kunnen helpen. Wij nemen dan binnen 1 dag contact met u op.


Compressiekousen en Klachten

Wij zijn lid van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zodat u als klant altijd in uw recht staat. We doen er alles aan om klachten te voorkomen. Toch is het mogelijk dat u, door welke oorzaak dan ook, niet geheel tevreden bent. Heeft u na contact met onze klantenservice toch nog een klacht? Dan willen we dat graag van u vernemen.
Wij vragen u daarom contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht per post in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden: uw naam, adres, woonplaats, uw klantnummer en/of bestelnummer. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http:// ec.europa.eu/consumers/odr/.

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Eilandsgracht B.V.
T.a.v. Compressiekousen.be

Merwedestraat 48K
3313 CS Dordrecht
KvK-nummer: 32113295
BTW-nummer: NL815548746B01

Zodra uw klacht door ons is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 5 werkdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of schriftelijk een inhoudelijke reactie van ons. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.


Alle prijzen op de site zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten van 4,95 euro.

Meer informatie over:

Vragen? Start chat

8023